Bezige bijtjes - Reisverslag uit Sydney, Australië van David en Anne Marije Frank-Van Westervelt Sandberg - WaarBenJij.nu Bezige bijtjes - Reisverslag uit Sydney, Australië van David en Anne Marije Frank-Van Westervelt Sandberg - WaarBenJij.nu

Bezige bijtjes

Door: David

Blijf op de hoogte en volg David en Anne Marije

15 Oktober 2009 | Australië, Sydney

Het was even een drukke tijd thuis met allebei onze bezigheden, de week voor de vakantie (2e helft september 2009).

Bezig met plannen voor de trip, wat kan en wat niet met Gijs erbij. Allemaal leuke voorbereiding natuurlijk. Folkert kwam dan ook aan, dus nog gezelliger!

Anne Marije en vooral de Duyfkenschool had in die week bezoek van de stichting (NOB, http://www.stichtingnob.nl) die de NL school steunt en subsidieert. Zij kwamen bekijken hoe e.e.a. nu geregeld is, wat te verbeteren e.d. Dat waren intensieve dagen en Anne Marije ging die dagen met Gijs naar Brisbane voor deze besprekingen. Het was ook erg nuttig en leuk om bevestiging en adviezen te horen. Volgend jaar komt de schoolinspectie langs!! (wat een baan hebben deze mensen; de ‘regio’ bekijken: Perth, Sydney, Brisbane en Auckland en Wellington in Nieuw Zeeland!)

David was voor de vakantie uit in overgang naar de nieuwe werkplek (http://burpengarydoctors.com) ook nog ‘gewoon’ aan het werk. Het overgaan naar een andere praktijk is niet gewoon een adreswijziging, maar een 3 maanden durend registratieproces. Vanwege onze vakantie nam ik al wel vast afscheid van mijn oude plek, waar ik 2 jaar gewerkt had. Langzaamaan patiënten ingelicht (“waar ga je heen dan?” “Kan ik niet zeggen”). Op de laatste dag voor de vakantie lekker cliché al mijn spullen in een paar dozen, naambordje van de deur gehaald en naar huis, vakantie!! Nu had ik gehoopt dat de registratie voor de nieuwe praktijk rond zou zijn bij terugkomst van de reis, maar tot op heden zit ik thuis in afwachting van de laatste stap.

Zoals op de foto’s te zien hadden we nog een werkborrel (‘function’) bij ons om de hoek met collega’s van David. Een ‘heerlijke’ Aussie barbie bij de zee. Wel geweldig mooie plek.

Folkert kwam donderdag aan en hier was lang naar uitgekeken. Heel leuk en bijzonder dat hij die lange reis maakt om ons (nou ja: Gijs) te zien. Met hem zullen we naar de outback gaan. Hierover in volgend verhaal meer.

Zie nog een paar plaatjes:

• 15 Oktober 2009 - 10:11

Amy:

Natuurlijk hebben wij alle verhalen al gehoord maar ik ben blij dat er weer een verhaal op deze site staat van jullie en ook erg blij dat alles goed gegaan is met zo'n vermoeiende reis met Gijs,auto in en auto uit!!!pfff en dat in die hitte...
    hoop gauw jullie reis verslag te lezen op deze site...
    liefs en zoen mam/oma Amy

• 15 Oktober 2009 - 20:07

Annie:

Ook wel eens lekker zo'n tijdje rust terwijl je wacht op je nieuwe werk.
    Alleen financiel natuurlijk minder denk ik.
    Anne wat sta je leuk op die groepsfoto met je collega's.
    Liefs, A.

• 15 Oktober 2009 - 22:25

Mieke:

kom net terug van avondje schouwburg in gouda met amy, ashton brothers, geweldig! natuurlijk na afloop over jullie en het bezoek van Folkert gesproken en de leuke familiefoto's bekeken.

• 19 Oktober 2009 - 16:13

Carella:

Ha die Anne en David,

Wat leuk om weer een verhaal van jullie te ontvangen en te mogen lezen. Wauw, de NOB op school. En volgend jaar inspectie!!!! Is alles daarvoor al op orde. Ha ha... Wij zien elkaar in december. Verheug me erop. David, sterkte met alle administratie. HOpelijk is het inmiddels nu alweer rond. En Anne, je ziet er idd goed uit. Gijs ook!!! Wat een schatje.
    Veel plezier met Folkert.

Liefs, Carella