Ik blijf nog even in Australië werken - Reisverslag uit Sydney, Australië van David en Anne Marije Frank-Van Westervelt Sandberg - WaarBenJij.nu Ik blijf nog even in Australië werken - Reisverslag uit Sydney, Australië van David en Anne Marije Frank-Van Westervelt Sandberg - WaarBenJij.nu

Ik blijf nog even in Australië werken

Door: David

Blijf op de hoogte en volg David en Anne Marije

03 April 2010 | Australië, Sydney

Nederland:
"5 euro voor bezoek aan de huisarts
donderdag 01 april 2010
Vandaag presenteren topambtenaren hun plannen om per beleidsterrein 20% te besparen.

Eén van de voorstellen is het eigen risico te verhogen naar 775 euro. Daarnaast zou het zorgpakket verkleind moeten worden en er kan een tarief ingevoerd worden van 5 euro voor bezoek aan de huisarts. Om de verzorgingsstaat betaalbaar te houden, moeten de sociale uitkeringen en het minimumloon omlaag en zou de duur van de WW bekort moeten worden volgens een bericht van teletekst. De voorstellen zullen naar verwachting in de verkiezingscampagne en in de formatie een grote rol spelen."

Bron: www.huisartsvandaag.nl

• 02 April 2010 - 22:01

Mieke:

je hebt helemaal gelijk david.....blijfzittenwaarjezit

• 02 April 2010 - 23:20

Amy:

zegt een (oma) vriendin met kleinkind op 30min afstand!!!ja ja...kan ze makkelijk zeggen (ha ha )
    Hoeveel betaalt een patient bij jullie eigenlijk?

• 05 April 2010 - 10:15

Jan:

1 april grap?

• 07 April 2010 - 21:54

Carella:

Ha die David, toe maar: 5 euro. Wauw, jij gaat binnen lopen. Ha ha..Ik zou ook lekker in ozzie blijven.

Groeten aan de familie.

Lfs, Carella