Mei Juni 2010 - Reisverslag uit Mapleton, Australië van David en Anne Marije Frank-Van Westervelt Sandberg - WaarBenJij.nu Mei Juni 2010 - Reisverslag uit Mapleton, Australië van David en Anne Marije Frank-Van Westervelt Sandberg - WaarBenJij.nu

Mei Juni 2010

Door: David

Blijf op de hoogte en volg David en Anne Marije

20 Juli 2010 | Australië, Mapleton

Eind april en mei zijn we eigenlijk druk geweest met het regelen van de financiën voor onze eventuele huisaankoop en zijn we natuurlijk bezig geweest met het zoeken en kijken naar koophuizen. Met het resultaat dat inmiddels eenieder wel weet.

We hebben dus minder tripjes gemaakt, maar dankzij Jan en Jeanet zijn we een weekendje naar Mapleton geweest. Dit was nog als dank voor het stallen van hun spullen bij ons. Het was erg gezellig, relaxed en een supermooie omgeving in de buurt van Maleny. Anne Marije had op zondagochtend haar moederdag.

Verder zijn we aldaar naar Yandina gereden en hebben we lekker geluncht. Ondanks dat wij zo ongeveer alle loten hadden gekocht, gingen Jan en Jeanet er met de vleesschaal vandoor. Hebben jullie het opgekregen? Via een 4WD route teruggereden en nog een paar wandelingen gemaakt in het State Forest. Dankzij een onverwacht zijweggetje hebben we nog flink (te) lang gewandeld…

We kwamen wel wat beesten tegen, zoals een wakker geschrokken possum, een lekkere golden orb spin en een carpet python. We reden er bijna overheen.

Voor wat foto’s:

en nog een beestenfilmpje:

Binnenkort meer over ons nieuwe huis en de laatste updates.

• 20 Juli 2010 - 11:52

Floor:

Klinkt allemaal reuzegezellig behalve dan dat het per saldo betekent dat jullie voorlopig niet terugkomen. Wat uiterst ongezellig is omdat ik dat bellen via skype eigenlijk helemaal niks vind. Anne, kunnen we niet iets regelen waarbij jij gezellig 2 weken bij mij komt logeren in nederland????
    kus!

• 20 Juli 2010 - 12:52

Annie:

die python was wel wat voor jullie terrarium.
    Mooie foto's ook weer.

• 20 Juli 2010 - 13:33

Amy:

Ben het helemaal eens met onderstaand berichtje van Floor!!!
    Leuk weer wat foto's te zien.
    Het andere filmpje op de Volg Gijs site kreeg ik niet open helaas..
    liefs!

• 20 Juli 2010 - 21:43

Mieke En Wim:

wel weer spannend, jullie nieuwe huis!
    en een leuk verhaal met foto's van jullie weekendje in de "dierentuin"

• 21 Juli 2010 - 04:34

Agnes Verburgt:

Hai, Een tijdje niks meer van me laten horen, echt zo druk geweest. Momenteel zit ik in Amerika vakantie te vieren, dus nu even tijd voor een reactie. Wat leuk dat Kim en Dorien binnenkort langskomen, je zult er wel naar uit kijken. Fijn dat het zo goed gaat met
    Gijs. Wat een leuk ventje om te zien zeg.Wel jammer dat jullie dus nog steeds niet terug komen, maar zo te lezen hebben jullie het prima naar het zin. Ik ga gauw weer mailen.
    Groetjes, Agnes

• 21 Juli 2010 - 06:32

Jan:

We hebben de kip nog in de diepvries! Kom maar langs; dan prikken we die met z'n 4-en weg :)

• 02 Augustus 2010 - 20:09

Arjen:

Het is weer fraai. En wat leuk dat Gijs nog steeds in de Bjørn past... bijna. Hij kijkt een beetje bedrukt.