RACGP Fellowship ceremonie - Reisverslag uit Brisbane, Australië van David en Anne Marije Frank-Van Westervelt Sandberg - WaarBenJij.nu RACGP Fellowship ceremonie - Reisverslag uit Brisbane, Australië van David en Anne Marije Frank-Van Westervelt Sandberg - WaarBenJij.nu

RACGP Fellowship ceremonie

Door: David

Blijf op de hoogte en volg David en Anne Marije

26 Augustus 2010 | Australië, Brisbane

Eindelijk was het dan zover: begin augustus 2010, op een zaterdag, was de officiële, formele uitreiking van mijn in december 2009 behaalde fellowship bij de Royal Australian College of General Practitioners.

Ik was er inmiddels al aan gewend om “fellow” te zijn en meer gewaardeerd te worden, ook al blijf je een “IMG” oftewel “International Medical Graduate”, oftewel “buitenlander”…
Toch was het een bijzondere gelegenheid. De groep was best groot met een dubbele lichting uit 2009.

Iedereen kreeg een mooi soort toga aan en na wat officiële praatjes en speciale uitreikingen en na het afleggen van een medische eed, kregen we per persoon een felicitatie en handdruk.

Gijs heeft het goed volgehouden op een lastig moment van de dag, met wat hulp van enkele welwillende medewerkers. In het filmpje kun je hem af en toe juichkreten horen toejuichen: “ja, JAAA”.

Daarna zijn we bij Annemiek en Tjarco met kids Hylke en Pelle wezen eten en hebben we een goede borrel met ze gedronken. Gelukkig konden we blijven slapen!

Bij thuiskomst de volgende dag werd ik erg aangenaam en enorm verrast met flessen wijn, kado gegeven door m’n directe familie in NL, stiekem georganiseerd door Anne Marije. Super.

Weer een bijzondere ervaring rijker.

Zie foto’s: http://picasaweb.google.com/Annemarijefrank/FellowshipCeremony?feat=directlink

en filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=nP3YTuMKc1c

• 26 Augustus 2010 - 11:55

Linda:

Mooie toga... Gefeliciteerd, dr. Frank!
    Linda en de Veermannen

• 26 Augustus 2010 - 12:00

Marco:

He man gefeliciteerd mag je de toga nu ook houden. Leuk voor feestjes en partijen.

• 26 Augustus 2010 - 12:38

Amy:

Leuk dat filmpje maar hoe ging dat nu met die eed aflegging? Moest je dat niet ieder voor zich doen,dat is me niet helemaal duidelijk.
    Geinig hoor die kreetjes van Gijs er tussendoor!

• 26 Augustus 2010 - 15:23

Philip Frank:

Hartstikke goed van je Dr.Frank, je glundert van oor tot oor op dat filmpje; nogmaals proficiat !!
    van een trotse Drs.Frank
    (verschil moet er zijn)

• 26 Augustus 2010 - 17:47

Carella:

Ha die David,

Van harte gefeliciteerd!!! Heel knap van je!!! Anne en Gijs zijn vast heel trots op je.
    Leuk om het filmpje te mogen bekijken en de foto's te zien. Kan me idd voorstellen dat het een erg heuglijke dag was.

Veel liefs, Carella

ps: hoe gaat t verder met jullie? Hier alles goed.

• 26 Augustus 2010 - 18:58

Jeanne Blom:

David en Annemarije,
    van harte gefeliciteerd.
    Groetjes van Kees en Jeanne uit Woerden

• 27 Augustus 2010 - 02:40

Annie:

Vol trots heb ik naar het filmpje gekeken.
    Goed van jou hoor Dr.David!Stond je goed dat gewaad.
    Indrukwekkende ceremonie.
    Die medische eed heb je niet gefilmd Anne? Was ook wel leuk geweest.
    Ook goed idee van Anne die kast met die flessen wijn erin en kaarten eraan.

• 27 Augustus 2010 - 02:44

David En Anne Marije Frank-Van Westervelt Sandberg:

Voor de duidelijkheid:
    -de eed staat deels op het filmpje. Niet per persoon maar als groep aangehoord en zeg maar geaccepteerd
    -ik ben eigenlijk drs, maar hier noemen ze je dan dr. Voor de echte gepromoveerden onder ons!!
    David

• 31 Augustus 2010 - 20:31

Mieke En Wim:

super...geweldig!!!
    leuk om dit allemaal te zien vanuit mijn luie stoel.......

• 02 September 2010 - 07:48

Larissa:

Leuke (:-) (fanfare) muziek erbij zeg!!
    Proficiat, heb je maar mooi binnen

liefs Larissa

• 03 September 2010 - 14:56

Dukke Korver:

juf annemarije ik ben de moeder van daphne korver ze zat op de taalkring ging er 4 jaar geleden van af is voor de vakantie geslaagd voor vmbo ze doet nu een opleiding in woerden helpende zorg en welzijn daphne heeft rood haar mischien kunt u dat nog herinderen ik zat 6 jaar in de ouderraad leuke tijd ook daphne heeft een fijn tijd gehad leuk on u te volgen tijdens u reis gr dukke korver

• 08 September 2010 - 21:33

Marc En Carmen:

Een beetje laat, maar toch ook op deze manier nog een keer: Van harte gefeliciteerd! Leuke foto's ook!