Weekendje weg en verjaardagen - Reisverslag uit Noosaville, Australië van David en Anne Marije Frank-Van Westervelt Sandberg - WaarBenJij.nu Weekendje weg en verjaardagen - Reisverslag uit Noosaville, Australië van David en Anne Marije Frank-Van Westervelt Sandberg - WaarBenJij.nu

Weekendje weg en verjaardagen

Door: David

Blijf op de hoogte en volg David en Anne Marije

25 April 2010 | Australië, Noosaville

zoals op de gijssite te lezen (http://gijsfrank.blogspot.com) waren er 2 grote verjaardagen en dus reden genoeg om een lekker weekendje weg te gaan. In dit geval kozen we voor Noosaville. Redelijk dichtbij en heerlijk relaxed en we waren er nog niet vaak geweest. Aan de Sunshine Coast dus dat belooft wat goeds!

Anne was natuurlijk op de vrijdag jarig, maar behalve natuurlijk geweldige cadeaus, deden we er op de dag zelf verder weinig mee. Zaterdagochtend vroeg weg om zondag eind van de middag weer thuis te komen beviel prima!

Eerst op zaterdag in Noosa rondgestruind, winkelen en langs het strand. Verder hebben we heerlijk luxe gegeten, geluncht en gedineerd. Met Gijs erbij ging het ook allemaal goed! Terug in het appartement kreeg mama Anne nog een cadeau van Gijs: zo’n grote (ik-kom-terug-van-vakantie) Toblerone en een tijdschrift met lekkere receptjes voor kids! Daar heeft Gijs dan ook nog wat aan. Zo is ‘ie dan ook wel weer.

Op zondagochtend vierden we natuurlijk de verjaardag van Gijs met lekkere gebakjes voor ons en een heerlijk rijstepapje voor Gijs… Niet helemaal eerlijk, maar hij zou toch nog wel verwend worden met alle cadeaus enzo. Noosaville is een wat rustiger dorpje langs de Noosa River met leuke winkeltjes en ook heerlijke eetgelegenheden.

In de middag zijn we een wandeling wezen maken door Noosa National Park. Een mooie tocht langs de kust en uitkomend bij een paar strandjes. Je kunt er wilde koala’s in de bomen zien, dolfijnen in de zee en natuurlijk een duik in zee nemen. Het is er ook erg populair voor de surfers. Tjee zeg! Wat renden er veel mensen met planken onder de arm, van jong tot oud, vaders met zonen, moeders met dochters! Een gezellige boel.

We hadden een heerlijk vakantie weekend weg en een geweldige manier om de verjaardagen te vieren. Zo konden we er weer even tegen tijdens de werkweek…

Zie weer de foto’s:

• 25 April 2010 - 11:19

Annie:

Klinkt allemaal heel gezellig.Als het even kan, genieten jullie er volop van hè.
    Leuke teksten ook weer onder de foto's. Lachuhh..

• 25 April 2010 - 11:33

Amy:

Zo zie je toch steeds weer andere foto's!
    Het filmpje stottert jammer genoeg maar we hopen het nog een keertje beter te kunnen zien en horen!Wat een schattige foto van pa en zoon met het sapje "blazen!

• 25 April 2010 - 23:02

Mieke En Wim:

leuk weekend voor jullie en die foto's!
    wat is het toch een heerlijk mannetje! en de vader en moeder zijn ook leuk hoor! inderdaad ook grappige teksten onder de foto's. een heel werk, maar wij genieten!
    lieve groet uit linschoten