Medisch Centrum West, - Reisverslag uit Sydney, Australië van David en Anne Marije Frank-Van Westervelt Sandberg - WaarBenJij.nu Medisch Centrum West, - Reisverslag uit Sydney, Australië van David en Anne Marije Frank-Van Westervelt Sandberg - WaarBenJij.nu

Medisch Centrum West,

Door: David

Blijf op de hoogte en volg David en Anne Marije

19 Juli 2009 | Australië, Sydney

Of eigenlijk North West Private Hospital, want dat is waar we afgelopen week te vinden waren.

Anne Marije is afgelopen vrijdagmiddag geopereerd aan een borstabces. Deze had zich in een paar weken ontwikkeld zonder koorts en zonder veel pijnen, maar als een flinke harde knobbel. Na 2 antibiotica kuren en echografieën met mislukte punctie had David er genoeg van en belde een borstchirurg. Diezelfde dinsdagmiddag is Anne gezien, wederom echo en punctie, maar ook meteen afgesproken om vrijdag terug te komen in nuchtere toestand (en ze weegt nog maar 55kg…) . Mocht het niet beter zijn, dan zou onder narcose het abces opengemaakt worden. En zo geschiedde. Inmiddels werd het wel tijd dat die knobbel eruit ging.

Het was allemaal een beetje een teleurstelling, ook moesten we het een en ander organiseren met Gijs erbij, die nog elke 3 uur gevoed wil worden en David die 2x patienten moest afzeggen. We wisten natuurlijk niet hoe het zou uitpakken en hoe lang de operatie zou duren, dus hadden we ons proberen voor te bereiden met wat extra afgekolfde melk. Gelukkig accepteert hij deze soms ook.

De ingreep is goed gegaan, de wond wordt nog even opengelaten en Anne Marije heeft weer antibiotica. Komende weken nog een paar keer op controle en dan is dit probleem hopelijk weer voorbij.

Voor een visueeltje:

Onze computer heeft het een beetje moeilijk de laatste tijd, dus de Gijssite loopt ook alweer wat achter. We hopen deze snel bij te kunnen werken.

• 19 Juli 2009 - 07:49

Annie:

Gelukkig is het nu allemaal achter de rug. Arme Anne!
    Ze kijkt nogal monter op de foto naar de operatiekamer.
    Hopelijk gaat het nu allemaal wat beter.
    Heel veel sterkte en beterschap!

• 19 Juli 2009 - 08:55

Amy:

Wat sneu toch allemaal,je krijgt wel erg veel voor je kiezen hoor,maar fijn dat het nu gebeurd is en we gaan er vanuit dat alles goed mag zijn!!
    dikke kus,we gaan nu skypen hopen we.....

• 19 Juli 2009 - 11:09

Annemiek:

Sterkte Anne! Liefs van ons!

• 19 Juli 2009 - 11:49

Jeanne Blom:

Wens jullie heel veel sterkte.
    Hoop, dat je snel weer opknapt.

• 19 Juli 2009 - 14:02

WJ:

Heel veel beterschap en een snel herstel gewenst.

• 19 Juli 2009 - 19:12

Lotte En Max:

Wat ongelukkig... Heel veel beterschap!
    Lfs lotte en max

• 19 Juli 2009 - 20:03

Larissa:

Wat vervelend, gelukkig is het ergste achter de rug. Veel sterkte!

• 19 Juli 2009 - 21:43

Mieke:

goed dat jullie er snel werk van hebben gemaakt.
    sterkte hoor! het is vast allemaal goed!

• 19 Juli 2009 - 22:31

Carella:

Dag David en Anne,

Bedankt voor dit bericht. Wat is dit nu allemaal? Hopelijk is het niets ernstigs!!!! Anne, ik wens je heel veel beterschap toe. Laat je verwennen, wordt weer gauw beter en goed eten graag!!! Vooral veel vette poffertjes. Ha ha... Er mogen nl. wel een paar kilootjes bij.

Liefs, Carella

• 20 Juli 2009 - 11:17

Machteld:

Gelukkig dat het achter de rug is en nu maar hopen dat de antibiotica goed helpt. Veel beterschap hoor en houd je gemak een beetje

• 20 Juli 2009 - 13:24

Mia Sloeserwij:

Wat fijn dat je er nu af bent. De zorgen zijn voorbij nu maar weer knuffelen met die kleine.
    Laatste foto's gezien wat een mooi ventje.
    Sterkte met het herstel!
    Groetjes van MIa

• 20 Juli 2009 - 16:05

Jeanne Ketting:

Lieve Anne Marije,Het zit je niet echt mee.
    Van harte beterschap en ik hoop dat je weer snel de oude bent.
    Je moeder laat ons regelmatig meegenieten van de vorderingen van Gijs. 'Het is een heerlijk en mooi kereltje.

Sterkte en hartelijke groet voor jou en David
    Jeanne

• 20 Juli 2009 - 20:05

Anna:

hartelyk gefeliciteert
    met gijs.hij is al vlink gegroeit. en past het zwembroekje? ik had een goed raport. en ik ben over naar groep 5. en ik ben nu negen maar ik ben daarom ook een keer blijven zitten. maar dat geevt helemaal niet. dus we blijven door gaan veel groeten van ons allemaal.

• 18 Augustus 2009 - 03:01

Henriette:

haha, die eerste foto als je naar de operatie kamer wordt gereden. Heb je die gezien? Achter jou kun je je dirty ute naar binnen rijden :)))))))