Back to school, back to study en nog een nieuwtje - Reisverslag uit Sydney, Australië van David en Anne Marije Frank-Van Westervelt Sandberg - WaarBenJij.nu Back to school, back to study en nog een nieuwtje - Reisverslag uit Sydney, Australië van David en Anne Marije Frank-Van Westervelt Sandberg - WaarBenJij.nu

Back to school, back to study en nog een nieuwtje

Door: David

Blijf op de hoogte en volg David en Anne Marije

01 Juli 2009 | Australië, Sydney

Het zijn weer enerverende weken naast ons mooi ontwikkelende mannetje. Er gebeurt van alles. Ons huis staat nog steeds te koop, inmiddels een andere makelaar ingeschakeld en af en toe bezichtigingen. We hebben pogingen gedaan voor een hypotheek, maar dat blijkt momenteel lastig te zijn met onze allochtonen status.
Ook zijn we aan het kijken naar tickets om ‘op vakantie in eigen land’ te gaan rondom kerst, plannen we een West Australië trip met Folkert in september en was David nog steeds bezig met werk en examenperikelen.

Inmiddels is het hele assessment pakket van David goed beoordeeld en jawel: ik mag nu het examen doen (tegen flinke betaling natuurlijk). Toch wel een goede stap verder. Ik heb me nu ingeschreven, maar dit betekent ook meteen aan de studie!! Half augustus is het eerste, schriftelijke deel, in oktober het tweede klinische deel. Elke ochtend sta ik een uur eerder op om te studeren. En we slapen al zo geweldig… Hopelijk ook donderdagmiddag of ’s avonds nog wat tijd ervoor.

Verder is Anne Marije zich aan het voorbereiden op het hervatten van haar taken als coördinator en leerkracht voor de Duyfkenschool over 2 weken. Dit zijn deels taken die thuis kunnen gebeuren, maar elke donderdagmiddag gaat ze weer lesgeven bij ons om de hoek. David zal dan standaard vrij nemen en Gijs ook een flesje moeten geven: TOF! Zie http://gijsfrank.blogspot.com/2009/07/gijs-aan-de-fles.html . “We” zijn dus druk doende met afkolven en flesvoeding.

ANDER NIEUWS: David gaat ergens anders werken! Een nieuwe baan, ‘time for a change’. En helaas, niet in Nederland… maar in Burpengary, ietsjes verder rijden. Al langere tijd was ik niet helemaal tevreden met ups and downs, en kreeg nu een nieuwe plek aangeboden die meer aansluit bij hoe ik het lijk te willen. Het moet allemaal nog blijken natuurlijk, maar lijkt wat meer dokter georienteerd dan commercieel. Ook financieel wat aantrekkelijker. Eergisteren heb ik mijn ontslag ingediend bij mijn huidige baas, nu nog afspreken per wanneer ik vertrek.

Nog meer leuks is dat opa Philip morgenavond aankomt op kraambezoek. We zien ernaar uit!

  • 01 Juli 2009 - 13:58

    Gertjan:

    Hey, mooie ontwikkelingen! Anne weer werken en David gaat de fles geven en werken in BURPengary...., suc6 met studeren!

  • 01 Juli 2009 - 15:36

    Heribert:

    Wat een leven hebben jullie daar. Geen verveling dus maar allemaal spannende dingen. SUCCES met alles.

  • 01 Juli 2009 - 19:30

    Annie:

    Jullie moeten onderhand uitgeput raken.
    Gelukkig is er nu hulp in aantocht!
    Goh, een nieuwe baan.
    Ben benieuwd hoe die bevalt.

  • 01 Juli 2009 - 19:31

    Larissa:

    He wat mooi zeg, gefeliciteerd met de nieuwe werkplek!

  • 02 Juli 2009 - 00:05

    Mieke:

    wat spannend allemaal!saai is het helemaal niet bij jullie..........

  • 02 Juli 2009 - 08:13

    Machteld:

    Wat spannend allemaal.Zoeken jullie daar nu ook een huis?Jullie weten nu wel hoe je verhuizen moet en zo weinig mogelijk rotzooi hebben!Succes met alles
    enige foto,s van Gijs!

  • 02 Juli 2009 - 08:48

    Floor:

    hai anne, goed zo, weer aan het werk! ze kunnen jou niet missen natuurlijk he!
    wij gaan nog bellen, ik ben morgen vrij overdag, maar dan lig jij natuurlijk te slapen. vanavond laat dan? ik ben bij mijn ouders dus tijd genoeg:)

  • 03 Juli 2009 - 11:14

    Carella:

    Nou, nou, nou, wat een ontwikkelingen allemaal. Goed van je David dat je deze stap hebt gezet. Je moet immers wel met plezier naar je werk gaan. Sterkte met leren. IK neem mijn petje voor jullie af. Veel plezier met opa Philip!!!

    Liefs, CArella

  • 11 Juli 2009 - 11:15

    Annemiek:

    Had ik het al gezegd? Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Hopelijk een stuk aangenamer dan je vorige plek! Liefs.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

David en Anne Marije

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 259
Totaal aantal bezoekers 132247

Voorgaande reizen:

11 Augustus 2007 - 12 Augustus 2011

Ons avontuur

Landen bezocht: