Weekendje North Shore - Reisverslag uit Sydney, Australië van David en Anne Marije Frank-Van Westervelt Sandberg - WaarBenJij.nu Weekendje North Shore - Reisverslag uit Sydney, Australië van David en Anne Marije Frank-Van Westervelt Sandberg - WaarBenJij.nu

Weekendje North Shore

Door: David

Blijf op de hoogte en volg David en Anne Marije

31 Maart 2010 | Australië, Sydney

Het was weer de hoogste tijd voor een leuk weekendje weg. We hadden al sinds oktober vorig jaar niet meer gekampeerd. Dit kwam ook door het ‘slechte’ weer van de afgelopen maanden met veel regen.

We gingen met onze ACDC Nederlandse groep kamperen bij North Shore. Dit is aan het strand vlakbij Noosa, Sunshine Coast.

Een geweldig mooie plek direct achter het strand met allerlei beesten die over de kamping scharrelden: kangoeroes, rainbow lorikeets, eenden (!), goanna’s, kookaburra’s en waarschijnlijk nog wel meer gedierte dat we niet gezien hebben.

Het was een gezellige zaterdag en zondag met zwemmen in de zee en over het strand rijden naar Double Island Point, wat een geweldig mooi uitzicht heeft en een mooi stukje zee. Ook hebben we daar een wandeling naar bovenop de rotspunt gemaakt alwaar de vuurtoren staat en je een mooi wijds uitzicht over de zee hebt.

Voor wat plaatjes:

en een filmpje:

• 31 Maart 2010 - 06:44

Jeanne Blom-collart:

Blijf jullie verhalen met veel interesse volgen.
    Met onze kleinkinderen gaat het buitengewoon goed. Heb zondag nog foto's van Gijs gezien bij je ouders; wat een
    pracht mannetje.
    Zit zelf met een "frozen shoulder"; dat is minder leuk. Wens jullie drietjes alle goeds, lieve groetjes Kees en Jeanne

• 31 Maart 2010 - 07:18

Amy:

Leuk verslag,ik heb gisteren al gepronkt met de foto van moeder en zoon!Wat gaat een jaar toch snel voorbij,vorig jaar zaten we in afwachting van...en nu kijken we uit naar de verjaardagen van dat tweetal!!

• 31 Maart 2010 - 07:47

Annie:

Het is daar ook weer super mooi. Ook een paar Hollandse eenden zag ik.
    Wat een groot beest die goanna.Dat hij daar zo maar rond loopt dicht bij de mensen. Had deze goanna het niet aan zijn hart omdat hij geen blauwe tong had?
    Wat leuk dat die papagaaien zo maar op je arm gaan zitten. Wat een mooie beestjes hè.
    Niet gestoken door de blue bottle, die misschien nog wel meer in zee waren?

• 31 Maart 2010 - 08:52

Marjolijn:

hoi,
    ziet er allemaal weer heerlijk uit! En wat is die Gijs toch een lekker mannetje.
    Veel liefs Marjolijn

• 31 Maart 2010 - 11:39

Mieke:

leuk allemaal!!

• 31 Maart 2010 - 16:04

Carella:

Oh, wauw, ja, maak ons maar lekker met die geweldige weekendjes en prachtige foto's van jullie!!!! Ha ha......... ik zou zo in het vliegtuig stappen en bij jullie komen om daar te kamperen. Lijkt me heerlijk!!!
    Prettige Paasdagen!! Worden er bij jullie ook eieren verstopt??

Veel liefs, Carella.