41 weken …. 1 week overtijd - Reisverslag uit Sydney, Australië van David en Anne Marije Frank-Van Westervelt Sandberg - WaarBenJij.nu 41 weken …. 1 week overtijd - Reisverslag uit Sydney, Australië van David en Anne Marije Frank-Van Westervelt Sandberg - WaarBenJij.nu

41 weken …. 1 week overtijd

Door: David & Anne Marije

Blijf op de hoogte en volg David en Anne Marije

13 April 2009 | Australië, Sydney

Tsjaa, wat doe je dan? Echt wachten doen we ook niet, want we doen gewoon de laatste klusjes. De tuin moest HOOGnodig gemaaid worden, o.a. met de nieuwe linetrimmer EN brushcutter, YES ! Echt gaaf.
Verder laatste klussen in huis (administratie, nachtkastjes voor schoonouders), schoonmaken, nog meer nesteldrang, nog meer inlezen uit de stapel zwangerschapsboeken, uitslapen (“nu het nog kan” jaja, haha), paasontbijt met matzes op ons deck en lunchen aan zee met een strandwandeling. Leuke Paasdagen zo.

Verder gaat het dus erg goed met Anne Marije en de buik/bub, maar aangezien het vandaag precies 41 weken was, werden ze daar toch wat nerveus van in het ziekenhuis en is een CTG gemaakt (hart en buikspieren meter). Ook die was lekker actief en werd ALWEER iets gesuggereerd over teveel chocola hebben gegeten …?? Mevrouw Sandberg toch niet?

Na 2 uur geluierd te hebben in een stoel naast 2 andere dikke (en zwangere) vrouwen, werd alles goed bevonden en konden we weer lekker thuis rommelen onder een wolkbreuk van regen.

Zie de kiekjes:

en na groot succes een volgend filmpje:

Alles goed en wel, dus laat Skypie nu maar komen, alleen niet op 14, 15 of 16 april (nadat 11 en 12 al veilig gepasseerd zijn)!

• 13 April 2009 - 12:53

Esther En Gertjan:

Mooi dat alles zo goed verloopt! Wij wachten geduldig af....met de telefoons naast ons bed. Succes for the coming days!

• 13 April 2009 - 13:36

WJ:

Skypie denkt natuurlijk "jullie kunnen me wat, ik kom wanneer ik dat wil". Haha

• 13 April 2009 - 13:37

Heribert:

Ik zit hier heerlijk te genieten van paaseitjes.
    April wordt wel uitgedund met al die ongewenste data. Maar gelukkig is niet altijd
    alles te regelen. Alhoewel.

• 13 April 2009 - 16:19

Jeanne Blom:

Wensen jullie alle goeds en sterkte toe.

• 13 April 2009 - 18:39

Larissa:

Fijn dat alles goed gaat. Wel direct bellen he (ik heb geen nachtdienst....)

Larissa

• 13 April 2009 - 18:54

Annie:

waarom niet 14 of 15 april? 16 begrijp ik.
    Zou wel leuk verjaardagskado zijn trouwens.
    Leuke foto's en teksten!
    Wij wachten in spanning ...

• 13 April 2009 - 19:55

Koekkoek:

Ja zussie en Daaf..waarom geen 14 en 15.....14 Neef Jan Willem jarig....wie 15 april..?....Hoop dat het nu snel een keer gaat gebeuren...seuh spannend!
    Groeten van de Broer en Hans

• 14 April 2009 - 02:29

Anne Marije & David:

Haha, jaja....

Vele verzoekjes:
    Hans tekkelde de 11e al, Marianne sprak haar veto over de 14e uit i.v.m. de verjaardag van Daan en ook neeflief Jan-Willem is dan inderdaad jarig. Op de 15e is mijn lieve vriendin Wypke jarig :).

Maar no worries, mates!
    Ik ga de komst van Skypie echt niet (nog meer) vertragen hoor.
    Maar zeker ook niet stimuleren om op de 16e geboren te worden, want het is natuurlijk altijd leuk om meerdere dagen per jaar reden tot feesten te hebben!!!

• 14 April 2009 - 21:29

Mieke:

hahahahahahahah
    spannend
    zet hem op jullie!!!!
    half woerden en omstreken leeft met jullie mee aan de andere kant van de wereld.

• 15 April 2009 - 21:46

Kiek:

He spannend hoor! Geniet van de laatste rustige dagen en veel geluk als de kleine er straks is!
    Eind juli zijn wij weer aan de beurt, dan krijgt Bram een zusje...
    Groetjes uit Seattle, Kiek

• 16 April 2009 - 19:05

Marieke En Thomas:

Hoe gaat het, geen nieuws is ... baby?? Veel liefs!!