Buikdansen - Reisverslag uit Sydney, Australië van David en Anne Marije Frank-Van Westervelt Sandberg - WaarBenJij.nu Buikdansen - Reisverslag uit Sydney, Australië van David en Anne Marije Frank-Van Westervelt Sandberg - WaarBenJij.nu

Buikdansen

Door: David

Blijf op de hoogte en volg David en Anne Marije

09 April 2009 | Australië, Sydney

Het is nu donderdagavond, paasavond en skypie is ‘alive and kicking’! Maar ja, nog steeds aan de binnenkant van Anne’s buik. Lekker heerlijk gedijen in het warme zwembad van haar baarmoeder (warmer dan ons zwembad) denkt skypie er nog lang niet over na om eruit te komen. Nu 3 dagen ‘overtijd’, Anne Marije gaat heel goed en ons keinkie trapt er lekker op los als we samen op de bank Mamma Mia kijken of de Footy Show vanavond, zie maar hoe ‘het’ aan het buikdansen is:

http://www.youtube.com/watch?v=4mN6kK6UPeI

VROLIJK PASEN allemaal !

  • 09 April 2009 - 17:31

    Heribert:

    Het is een geweldig buikdans-feest van Skypi. Misschien wel het afscheidsfeest om door moeder zo gedragen te worden.

  • 09 April 2009 - 17:39

    Willy Swart:

    Lekker voor jullie kindje, nog even ronddobberen in de buik, maar ik kan me voorstellen dat jullie nieuwsgierig zijn hoe jullie kleine puk eruit ziet. Ik hoor het wel via Amy. Lieve groetjes.

  • 09 April 2009 - 19:09

    Machteld:

    Wat gaat Scypie te keer !Het is aan het voetballen.Het is een heel levendig kind en het zal straks akelig stil zijn in je buik.Ik wens jullie goeie paasdagen met z'n tweetjes of drietjes

  • 09 April 2009 - 19:16

    WJ:

    Geweldig.

  • 09 April 2009 - 19:59

    Eva:

    Heel erg leuk! Helaas ook 's nachts wanneer je probeert te slapen, neem ik aan...

  • 09 April 2009 - 20:13

    Wilco En Mirjam:

    Super om te zien zeg, dat wordt me een wierig ding straks! We zijn erg benieuwd wat er uit die mooie ronde buik komt. Succes met de allerlaatste loodjes. Liefs van ons

  • 09 April 2009 - 20:30

    Agnes Verburgt:

    Jeetje, Anne, als dat geen voetballertje wordt dan weet ik het niet. Leuk om te zien. Veel plezier bij de bevalling. Zet 'm op joh!!!

    Groetjes, Agnes.

  • 09 April 2009 - 20:58

    Mieke:

    nog even jongelui.......

  • 09 April 2009 - 23:27

    Arjen:

    Dat belooft wat: ADHD.

    Fantastische film. Ook mooi om te zien wat voor filmpjes er verder in dezelfde categorie op Youtube staan. Swing ze.

  • 10 April 2009 - 06:28

    Ilse:

    Wauw, wat een leuk filmpje! Duurt nu niet lang meer, spannend spannend. Succes met de laatste loodjes!

  • 10 April 2009 - 10:30

    Rian:

    Wat een superleuk filmpje om te zien.
    Ik wens jullie fijne paasdagen en succes met de laatste loodjes...

  • 10 April 2009 - 11:54

    SaS:

    Geniet nog van het getrappel in je buik! Voor je het weet ga je het nog missen...althans dat deed ik wel.
    XX SaS

  • 10 April 2009 - 11:57

    SaS:

    Oh ja, kheb wel een begrepen dat als het nog zo druk is in je buik het daar nog wel even blijft ;-)
    Succes!

  • 10 April 2009 - 15:22

    Jeanne Ketting:

    Wat een mooi buikje en Skypie kan er wat van. Erg leuk om het te zien buikdansen.
    Veel sterkte de komende dagen e dat skypie maar snel mag komen.
    Harteijke groet en Vrolijk Pasen van uit Wilnis
    Jeanne

  • 11 April 2009 - 09:36

    Riet Scholten:

    zoiets heb ik nog nooit gezien. In mijn eentje heb ik er hard om moeten lachen, misschien kan Het[ hij of zij] de uitgang niet vinden.Hopenlijk horen deze trappeloefeningen vlug tot het verleden. Liefs Riet

  • 11 April 2009 - 20:38

    Marianne:

    Jeetje!! Zou het de suiker zijn van de chocoladeeitjes van de mama?
    Als dat geen paas-skypnijntje wordt..?!! Zet 'm op alledrie he!!
    liefs van ons viertjes M en M & B en D


  • 19 April 2009 - 02:12

    Ida, Caroline, Brett:

    GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN GIJS!!!!
    WELL DONE ANNE MARIJE!

  • 13 Mei 2020 - 02:08

    Moniek Simon Gerritsen:

    Ik ken jullie niet , maar toch gefeliciteerd .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

David en Anne Marije

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 501
Totaal aantal bezoekers 131966

Voorgaande reizen:

11 Augustus 2007 - 12 Augustus 2011

Ons avontuur

Landen bezocht: